Info\Articles

Articles


Articles about programming, efficently managing computer etc. written by me.

English

Pimp my Firefox - article about tweaking Firefox 2 so that it gives you all the best... rather dated ;)

Other than that I try to regulary write about interesting practical things on my work blog. Too many things to list here.

Polish

Nowa koncepcja silnika grafiki 3d z wykorzystaniem DirectX 10 i deferred shadingu - moja praca magisterska, mnóstwo praktycznych informacji, sporo teorii. Więcej info pod powyższym linkiem.

Projektowanie interfejsow uzytkownika na potrzeby aplikacji interaktywnych - referat + prezentacja z IGK 2010. Długi, pigułka praktycznej wiedzy. Pracowałem nad nim chyba ze 2 miesiące - polecam. Do ściągnięcia: tutaj (referat)

Inżynieria oprogramowania w grach komputerowych w praktyce - referat + prezentacja z IGK 2009

Przemysł gier komputerowych - pesymistyczny/realistyczny artykul opisujacy realia branzy gier... troche przestarzaly i z błędami, ale od tamtego czasu napisalem nowszą dużo lepszą wersję, ktora czeka na opublikowanie.

Podstawy bibliotek DLL - ujecie praktyczne - sposób na wykorzystanie bibliotek DLL łączonych jawnie w swoim kodzie. Opis praktyczny, z pominieciem teorii.

Relacja z IGK 2007 - konferencji Inzynierii Gier Komputerowej w Siedlcach


Last modified: 12.01.2017, 162 days ago
The visual and intellectual enjoyment of well-formatted code is a pleasure that few nonprogrammers can appreciate.
But programmers who take pride in their work derive great artistic satisfaction from polishing the visual structure of their code.